Gewoon 3 podiumplekken voor de familie LammersBlijkbaar allemaal met een redelijk sterk seizoen bezig. Al was het voor mij ook niet zo'n kunst, om hard te stijgen als je mijn beginrating zag dit seizoen.
Maar wie weet worden we nog ingehaald, door de bekerwedstrijden!
Klopt. Het is inderdaad een zeer actuele site, met ook zeer veel informatie over dammers, damverenigingen en damwedstrijden. Je kunt bij Piet Bouma een account aanvragen waarmee je uitslagen kunt invoeren in het systeem. Aldert en ik hebben sowieso zo'n account, dus we vullen vaak ook de uitslagen van DES 1-provinciaal in! Vandaar dat het zo snel erop staat… in ieder geval: het is een van de betere damsites, zo niet de beste!
Klopt. Het is inderdaad een zeer actuele site, met ook zeer veel informatie over dammers, damverenigingen en damwedstrijden. Je kunt bij Piet Bouma een account aanvragen waarmee je uitslagen kunt invoeren in het systeem. Aldert en ik hebben sowieso zo'n account, dus we vullen vaak ook de uitslagen van DES 1-provinciaal in! Vandaar dat het zo snel erop staat… in ieder geval: het is een van de betere damsites, zo niet de beste!
Het zou mooi zijn als julllie DES Lunteren nationaal ook bij zouden houden. Scheelt mij weer wat werk. En wat te denken van partijen. Met GameEntry van Danny Staal een fluitje van een cent om in te voeren!