Forum

Dit forum vereist dat u Javascript ondersteunt in uw browser om berichten te plaatsen

Huidige gebruiker: Gast
Zoeken 

Doorzoek forums:

Rating

Gebruiker Bericht

09:31
10 februari 2010 09:31

Arjen

Leden

berichten58

1

Op Toernooibase van Piet Bouma (toernooibase.kndb.nl) kun je onder andere ook de ratings bekijken van veel actieve dammers, bijvoorbeeld uitgesplitst per vereniging. Ik zat eens te kijken naar de ratingwinst van DES-leden (http://toernooibase.kndb.nl/rating/ratingsort.php?taal=&Jr=10&Pr=6&sorting=4&Cl=1&Clu=124) en de top-3 viel me toch wel op:

1. Lammers
  2. Lammers
  3. Lammers

!!!

11:27
10 februari 2010 11:27

berrian

Leden

berichten10

2

Haha, dat is nog is een prestatie!!

Gewoon 3 podiumplekken voor de familie LammersLachenBlijkbaar allemaal met een redelijk sterk seizoen bezig. Al was het voor mij ook niet zo'n kunst, om hard te stijgen als je mijn beginrating zag dit seizoen.

Maar wie weet worden we nog ingehaald, door de bekerwedstrijden!

16:12
10 februari 2010 16:12

dik

Leden

berichten43

3

Er viel mij nog iets op:

Op moment van plaatsing vanmorgen,

waren de uitslagen van gisteravond al meegenomen.

Zeer actueel dus.

18:42
10 februari 2010 18:42

Arjen

Leden

berichten58

4

dik gezegd:

Er viel mij nog iets op:

Zeer actueel dus.

Klopt. Het is inderdaad een zeer actuele site, met ook zeer veel informatie over dammers, damverenigingen en damwedstrijden. Je kunt bij Piet Bouma een account aanvragen waarmee je uitslagen kunt invoeren in het systeem. Aldert en ik hebben sowieso zo'n account, dus we vullen vaak ook de uitslagen van DES 1-provinciaal in! Vandaar dat het zo snel erop staat… in ieder geval: het is een van de betere damsites, zo niet de beste!

11:10
16 februari 2010 11:10

Piet Bouma

Nieuw Lid

berichten1

5

Arjen gezegd:

dik gezegd:

Er viel mij nog iets op:

Zeer actueel dus.

Klopt. Het is inderdaad een zeer actuele site, met ook zeer veel informatie over dammers, damverenigingen en damwedstrijden. Je kunt bij Piet Bouma een account aanvragen waarmee je uitslagen kunt invoeren in het systeem. Aldert en ik hebben sowieso zo'n account, dus we vullen vaak ook de uitslagen van DES 1-provinciaal in! Vandaar dat het zo snel erop staat… in ieder geval: het is een van de betere damsites, zo niet de beste!

Het zou mooi zijn als julllie DES Lunteren nationaal ook bij zouden houden. Scheelt mij weer wat werk. En wat te denken van partijen. Met GameEntry van Danny Staal een fluitje van een cent om in te voeren!

09:55
6 maart 2010 09:55

arwin

Leden

berichten29

6

Als weer wordt bijgewerkt sta ik 2de ik heb gisteravond met Krs. gewonnen en ben 17 punten omhoog gegaan dus kom op 98 uit.

Reageer op onderwerp: Rating

NOTA: Nieuwe onderwerpen worden eerst goedgekeurd door onze medewerkers voor ze verschijnen

Gast naam (vereist)::

Gast Email (vereist)::

Guest URL (required)

Maak de rekensom (vereist)
Wat is de som van 5 + 5   
   (vereist)

Onderwerp reactie:

Over het DES Lunteren forum

Momenteel online:

6 Gasten

Maximaal Online: 16

Forums:

Groepen: 4

Forums: 6

Onderwerpen: 75

Leden:

Er zijn 51 leden

Er zijn 1 gasten

Top Leden

Arjen - 58

jaap - 52

Kruijf - 52

dik - 43

arwin - 29

Kosmos - 25

Administrator: admin | Moderators: admin, martin, Jan

© Simple:Press Forum - Versie 3.1.4 (Build 357)